Hírek

Elérhetőségek

Hatósági és Igazgatási Iroda

A Hatósági és Igazgatási Iroda alapfeladatai

Hatósági és Igazgatási Iroda feladatai Cegléd és Kőröstetétlen illetékességgel:

  • telepengedély, ipari tevékenységek bejelentése
  • kereskedelmi hatósági ügyintézés
  • ASP Ipar-Kereskedelem Szakrendszer teljes körű alkalmazása, beleértve az elektronikus ügyintézés lehetőségét
  • magánszálláshely engedélyezés, nyilvántartásba vétele
  • piac, vásár engedélyezése, nyilvántartásba vétele
  • védelmi igazgatás, védelmi feladatok (polgári védelem, katasztrófavédelem, a Ceglédi Közös Önkormányzati Hivatal munka és tűzvédelme)
  • zaj- és rezgésvédelmi hatósági feladatok
  • fás szárú növények védelme
  • gyümölcsültetvény telepítésének engedélyezése
  • vadkár kárbecslési és egyezségi eljárás lefolytatása
  • növényvédelmi hatósági feladatok
  • hulladékgazdálkodási hatósági feladatok
  • egyéb környezet- és természetvédelmi feladatok
  • állatvédelem jegyzői hatáskörben
  • társasházak törvényességi felügyelete
  • lakcím (házszám) igazolás
  • közterületek elnevezésének (földrajzi név meghatározás) előkészítése
  • anyakönyvi ügyintézés
  • esküvői szolgáltatások
  • élettársi kapcsolat igazolásáról szóló hatósági bizonyítvány kiállítása
  • hagyatéki ügyek ASP Hagyatéki Szakrendszer alkalmazásával, az elektronikus ügyintézéshez lehetőségének biztosításával
  • vagyonleltár ügyek társhatóság (bíróság) megkeresésére
  • a családok támogatásáról szóló 1998. évi LXXXIV. törvény végrehajtásáról szóló 223/1998. (XII. 23.) Korm. rendelet 5/A. § (3) bekezdése szerinti hatósági bizonyítvány kiadása
  • települési támogatás
  • rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény
  • hatóság (bíróság) megkeresésére idegen környezettanulmány, adatszolgáltatások, igazolások
  • hulladék-közszolgáltatási díjkedvezmény ügyintézése
  • köztemetés
  • szociális temetés (törvény hatálybalépésének függvényében)
  • A gyámhatóságokról, valamint a gyermekvédelmi és gyámügyi eljárásról szóló 149/1997. (IX. 10.) Korm. rendelet szerinti gyámügyi feladatok

Egyéb feladatok:

  • a Ceglédi Mindennapi Kenyerünk Szociális Szövetkezet adminisztratív feladatai

 Az iroda vezetője: Dr. Szoboszlay Árpád Károlyné

 Telefon: +36 53 511 419

 E-mail: toth.ildiko@cegledph.hu

Az iroda engedélyezett létszáma - az irodavezetővel együtt - 13 fő a Ceglédi Közös Önkormányzati Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzata szerint.

Ügyfélfogadási idő a Ceglédi Közös Önkormányzati Hivatal ügyfélfogadási rendje szerint.

Az irodához tartozó további elérhetőségek megtekinthetők a telefonos elérhetőségek oldalon.