A koronavírus járvánnyal összefüggésben tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2020. november 11. napjától a VÁRVAG Nonprofit Kft.-nél az ügyintézés tekintetében az alábbi intézkedéseket vezetjük be:
A telefonos és e-mail útján történő ügyintézés zavartalanul működik.
Általános ügyfélfogadási időnk, valamint a pénztár nyitvatartása az alábbiak szerint módosul:
Hétfő 1300-1500
Kedd 1300-1500
Szerda 1300-1630
Csütörtök 1300-1500
Péntek 900-1100
A parkolási ügyfélfogadás szünetel!
A fenti időszakban kizárólag előzetesen egyeztetett időpontban tudjuk Tisztelt Ügyfeleinket fogadni! Kérjük Önöket az ügyfélfogadási idő betartására!
Ügyfélfogadási időn kívül az ajtókat zárva tartjuk!
Kérjük az irodánkban történő ügyintézéshez MASZKOT és a kihelyezett kézfertőtlenítőt használni szíveskedjenek!
A VÁRVAG Nonprofit Kft. irodájának bejárati ajtajára levélládát helyeztünk ki, ahová papíralapon is eljuttathatják hozzánk a benyújtani kívánt beadványokat.